Inspiration point

Ik heb internet laatst eens af zitten speuren op zoek naar plaatjes voor wat inspiratie voor eigen werk. Ik heb andere blogs bezocht zoals happy-pixels.com, nalden.net, Chrisspooner, froot en gewoon op internet. Daar kwam ik een paar grappige, mooie en inspirerende dingen tegen.
Dit vond ik wel een erg grappig effect hebben.
Een langharige hond die zich uitschud en dat
geeft een lollig effect. Ook het snoetje erbij is erg lief.
 Het zwart/wit effect maakt het wat klassieker en dat
spreekt mij wel aan. 
Deze vind ik gewoon super bedacht. Het is meteen duidelijk
 dat dit koekiemonster is van Sesamstraat.
 Daar hoef je geen genievoor te zijn om dat te zien.
Deze foto vind ik heel mooi omdat het een aparte compositie is.
De straat is schuin, de vrouw staat rechtop maar als je de foto recht
zou trekken klopt hij niet meer.  Zo blijf je er naar kijken en
raak ik best gefascineerd.
Deze foto vind ik erg bijzonder. Normaal zie je de bovenkant normaal en
dat weerspiegeld in het water, maar dat is nu omgedraaid en dat geeft
een grappig effect.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten